HAHA så lol

Jag har insett att min senaste kyss.. är bland de bästa jag fått.
Jag saknar.. värmen.
Jag pratar.. om rätt så ointressanta saker rätt ofta.
Jag avskyr när folk.. ska göra allt så fruktansvärt oklart.
Min första bästa vän hette.. Nanna.
Kärlek är.. underbart.
Min favoritfilm är.. just nu stuck in love.

Jag önskar.. att det fanns mer rättvisa.
Den värsta känslan är.. obesvarad kärlek.
Den bästa känslan är.. att mysa med någon man gillar.
Jag vill.. njuta av livet.
Jag är.. stressad över plugg.
Jag är sämst på.. att laga mat, måste verkligen bättra mig oherre.
Jag kommer alltid att vara.. feminist.
Det finaste som finns... -heh finns många fina saker .
I sommar.. ska jag njuta som sjutton.
Sist jag grät var.. idag.
Jag kan.. uppskatta små saker i livet.
Min mobiltelefon är.. jag beroende av.
När jag vaknar på morgonen.. tänker jag på att få gå och lägga mig igen.
Innan jag somnar.. säger jag godnatt till näraaa.
Just nu håller jag på att.. skriva det här.
Jag har aldrig.. dansat naken i regnet :(.
Idag har jag.. tränat för första gången på länge.
På gymnasiet.. vill jag ha en bra klass.
Jag vill verkligen.. gosa med någon.

Vardag | |
Upp